Gaver til dig og din kollega.

Reddernes Fagforening og Det Faglige Hus har indgået en eksklusiv aftale, som gør det meget attraktivt for dig at anbefale dine kolleger at blive medlem. Hver gang du anbefaler et medlem, der melder sig ind i Reddernes Fagforening får både du og det nye medlem en gave til en værdi på op til 500 kr.

Rent praktisk foregår det sådan, at det nye medlem skriver oplysninger om dig på indmeldelsen, som du skal udfylde her på siden. Når det nye medlem har betalt sit første kontingent, får I begge tilsendt en gavekode, som I kan indløse i Gaveshoppen, hvor I finder mange forskellige gaver, I kan vælge imellem. Du kan tage et kig i shoppen her. Gaveshoppen

Din kollega kan også blive kontaktet og så kan indmeldelsen klares over telefonen og der sørges for at du bliver skrevet på indmeldelsen. Udfyld blot kontaktformularen, så går resten af sig selv. Kontaktformular.

En billigere, men bedre fagforening

Vi har skåret alle overflødige udgifter fra for at sikre dig en god fagforening til en rimelig pris. Med et medlemskab af Reddernes Fagforening får du fuld dækning for kun 850 kr. pr. måned. Det inkluderer:

• Hjælp i faglige sager fra to faste og yderst erfarne faglige konsulenter, som altid sidder klar til at hjælpe dig fra start til slut, hvis du oplever problemer i din ansættelse.
  • En a-kasse, der sikrer dig lige så godt som alle andre a-kasser.
  • En heltidsulykkesforsikring inkluderet i kontingentet, der gælder i hele verden døgnet rundt, så du altid er dækket.
  • Masser af ekstra medlemsfordele i form af rabatter på forsikringer, ferier, oplevelser m.m.
  • Når du skifter fagforening og a-kasser, følger din anciennitet automatisk med.

Vi arbejder hver eneste dag for at sikre dig:

• Bedre løn- og arbejdsvilkår med en fælles overenskomst for hele branchen.
  • Mere uddannelse og efteruddannelse til vores kommende og nuværende kollegaer - både inden for sygetransport, ambulancer og akutbiler.

Praktisk samarbejde med Det Faglige Hus

Reddernes Fagforening er naturligvis sin helt egen fagforening, og det er altid os, som varetager dine interesser som medlem - herunder i forhold til både strejker og lockout. Vi har et samarbejde med Det Faglige Hus, som leverer administrative og juridiske ydelser for os til en god pris, så vi ikke behøver at bruge penge på at opbygge vores eget sekretariat. Som medlem af Reddernes Fagforening vil du af praktiske årsager blive registreret som B-medlem af Det Faglige Hus, hvilket betyder, at du ikke kan deltage i generalforsamlingen hos dem.

Meld dig ind allerede i dag

Vi er klar over, at tillidsmænds tilhørsforhold af praktiske årsager nok er ved den overenskomstbærende fagforening. Vi tilbyder derfor tillidsmænd gratis skyggemedlemskab, så de får tilsendt den samme information som andre medlemmer. Hvis du støtter vores kamp, håber vi, at du vil melde dig ind allerede i dag. Sammen kan vi sikre en bedre branche, så en redder fremover koster det, en redder koster.

Du skal blot melde dig i via den elektroniske indmeldelsesprocedure og så melder vi dig ud af din nuværende fagforening.

Når du trykker på knappen nedenfor, vil du blive viderestillet til vores tilmeldingsside hos Det Faglige Hus.

Hvis du er medlem af Det Faglige Hus i forvejen, skal du ringe til 70202064 og melde dig ind i Reddernes fagforening.