Reddernes Fagforening udvider nytårsgave:

Kære medlemmer,

Reddernes Fagforening er til for sine medlemmer. Vi arbejder ihærdigt på at få endnu flere medlemmer, så vi kommer endnu tættere på målet om en brancheoverenskomst. Vi vil støtte de medlemmer, som har troet på os i mange år. Vi vil også opfordre endnu flere reddere til at melde sig ind i Reddernes Fagforening. Derfor har bestyrelsen efter en gennemgang af vores økonomi nu besluttet at udvide vores nytårsgave til at omfatte reddere, der støtter op om Reddernes Fagforening. Fremover kan reddere få betalt gebyret til deres autorisation af Reddernes Fagforening under disse kriterier:

• Man skal være medlem af Reddernes Fagforening, når man ansøger Reddernes Fagforening om at få dækket gebyret til sin autorisation
  • Man skal have været medlem af Reddernes Fagforening på det tidspunkt, man betalte sin autorisation til Styrelsen for Patientsikkerhed
  • Du vil få pengene udbetalt, efter du har været medlem af Reddernes Fagforening i seks sammenhængende måneder.

I bestemmer selv, men vi opfordrer alle, der endnu ikke er tvunget til at få autorisationen, til at vente med at få den til 2024, hvor Reddernes Fagforening fortsat dækker den.

Sådan gør du:

Du melder dig ind i Reddernes Fagforening, hvis du ikke allerede er medlem. Det kan du gøre her

Du sender en e-mail navngivet ´autorisation gebyr´ i emnefeltet til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Du vedhæfter et dateret og tydeligt udgiftsbilag for gebyret samt dokumentation for, hvornår du blev medlem af Reddernes Fagforening.

Vi håber I er kommet godt ind i det nye år. Vi glæder os til igen i år at arbejde for en brancheoverenskomst og bedre vilkår for jer.