REDDERNES FAGFORENING BETALER AUTORISATION:

Kære medlemmer,

Reddernes Fagforening er til for sine medlemmer. Vi arbejder ihærdigt på at få endnu flere medlemmer, så vi kommer endnu tættere på målet om en brancheoverenskomst. Vi vil støtte vores medlemmer og opfordre endnu flere reddere til at melde sig ind i Reddernes Fagforening. Derfor tilbyder vi at betale gebyret til reddernes autorisation under disse kriterier:

• Man skal være medlem af Reddernes Fagforening, når man ansøger Reddernes Fagforening om at få dækket gebyret til sin autorisation.
  • Man skal have været medlem af Reddernes Fagforening på det tidspunkt, man betalte sin autorisation til Styrelsen for Patientsikkerhed.
  • Du vil få pengene udbetalt, efter du har været medlem af Reddernes Fagforening i seks sammenhængende måneder.

I bestemmer selv, men vi opfordrer alle, der endnu ikke er tvunget til at få autorisationen, til at vente med at få den til 2024, hvor Reddernes Fagforening fortsat dækker den.

SÅDAN GØR DU:

Du melder dig ind i Reddernes Fagforening, hvis du ikke allerede er medlem. Det kan du gøre her

Du sender en e-mail navngivet ´autorisationsgebyr´ i emnefeltet til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Du vedhæfter et dateret og tydeligt udgiftsbilag for gebyret samt dokumentation for, hvornår du blev medlem af Reddernes Fagforening. Du indsætter dit kontonr og reg. nr. i mailen, så vi kan udbetale pengene til dig hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til dækning af autorisationsgebyr, så kontakt Karina Reland på telefon nr. 42 46 80 85 i telefontiden mandag og onsdag fra kl. 10-13.

Der må forventes en ekspeditionstid på cirka 30 dage.

Vi glæder os til at arbejde for en brancheoverenskomst og bedre vilkår for jer.