Hvad går dit kontingent til?
Dit kontingent går til en fagforening, der kun arbejder for at forbedre reddernes arbejds- og lønvilkår.
Når du melder dig ind i Reddernes Fagforening, vil du kunne ansøge vores kompetencefond én gang om året og få det gebyr, som du har betalt til 3F, refunderet.
En ansøgning pr. år pr. medlem
En del af dit kontingent til Reddernes Fagforening går til kompetencefonden. Derved vil der altid være penge i fonden til én ansøgning pr. medlem pr. år.
Bestyrelsen har besluttet, at ansøgningerne behandles kvartalsvis, så vær opmærksom på, at der kan forekomme lidt ventetid efter en ansøgning er indsendt.
Når du sender en mail til kompetencefonden skal du oplyse om:
Mailen skal sendes til kontakt@reddernesfagforening.dk
Dit kontingent går til en fagforening, der kun arbejder for at forbedre reddernes arbejds- og lønvilkår.
Som medlem kan du leje vores sommerhus i Brenderup på Fyn. Sommerhuset ligger 300 meter fra stranden. Huset er i to planer og har plads til seks personer.
Reddernes Fagforening har indgået samarbejde med Landsforeningen for PTSD-ramte og pårørende. Som nyt medlem er du automatisk tilmeldt ordningen. Er du allerede medlem, så husk, at du gratis kan tilmelde dig ordningen på bhs@reddernesfagforening.dk med navn og "Ja tak PTSD".
Som medlem af Reddernes Fagforening har vi indgået samarbejder, der også udløser andre medlemsfordele.
Med dit medlemskab får du ikke alene A-kasse, forsikring og faglig hjælp i faglige sager. Du støtter også Reddernes Fagforenings arbejde for bedre vilkår for de danske ambulance- og ST-reddere.
De første tre måneder er gratis.