Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Sommerhus ved Bro Strand

Som medlem af Reddernes Fagforening kan du leje vores sommerhus i Brenderup på Fyn. Sommerhuset ligger 300 meter fra stranden. Huset er i to plan og har plads til seks personer.

Et dejligt ferieområde

Bro Strandpark er et dejligt ferieområde, der bl.a. byder på mange fællesfaciliteter, som en pentanque-bane, tennisbane, legepladser, en badebro, motionsområde, beachvolleybane og gode fiskemuligheder.

Området ligger i gåafstand til den lille lystbådehavn ved Varbjerg Strand.

Foto: Karina Maria Reland

Sommerhusets indretning

I stueplan findes køkken/alrum, stue med brændeovn, et soveværelse med dobbeltseng og et badeværelse med spa og sauna. Der er udgang til terrasse med grill.

På 1. sal er der toilet samt to soveværelser. Det ene værelse med dobbeltseng og balkon med havudsigt. Det andet værelse har to enkeltsenge.

For yderligere detaljer, henvises til nedenstående lejekontrakt.

Foto: Karina Maria Reland

Sådan booker du

Sommerhuset udlejes både på uge (søn-søn)-, weekend (fre-søn)- og dagsbasis .

I højsæsoner åbnes der for bookinger:

• Sommerferie uge 18 til uge 39: indsendes senest den 15. februar
  • Efterårsferie uge 42 og 43: indsendes senest den 1. juli
  • Juleferie: indsendes senest den 1. oktober
  • Vinterferie uge 7 og 8: indsendes senest den 1. november
  • Påskeferie: indsendes senest den 1. december

I ovenstående perioder er der udelukkende mulighed for ugeleje. Er huset ikke udlejet i højsæsonerne, sker udlejning på normale betingelser.

Bookingønsker sendes til kmr@reddernesfagforening.dk med angivelse af navn, adresse, telefonnummer og ønskede periode. Skriv gerne "sommerhus booking" i emnefeltet.

Her ses optagede og ledige perioder:

Når du modtager mail med bekræftelse, vil den indeholde oplysninger, betalingsbetingelser og lejeaftale. Det er vigtigt for din booking, at disse overholdes.

Priser:

Højsæsoner: 4500 kr. pr uge

Udenfor højsæsoner: 3300 kr. pr. uge

1200 kr. pr. weekend

600 kr. pr. overnatning

Alle priser er inkl. forbrug.

Sommerhusområdet ved skumringstid. Foto: Karina Maria Reland

Vores mærkesager

• Fælles brancheoverenskomst
  • Bedre løn- og arbejdsvilkår
  • Mere uddannelse og efteruddannelse

Hvad går dit kontingent til?

Dit kontingent går til en fagforening, der kun arbejder for at forbedre reddernes arbejds- og lønvilkår.

Øvrige medlemsfordele

Som medlem af Reddernes Fagforening har vi indgået samarbejder, der også udløser andre medlemsfordele.

Hjælp i forbindelse med PTSD

Reddernes Fagforening har indgået samarbejde med Landsforeningen for PTSD-ramte og pårørende.  Som nyt medlem er du automatisk tilmeldt ordningen. Er du allerede medlem, så husk at du gratis kan tilmelde dig ordningen til vores nye samarbejde på bhs@reddernesfagforening.dk med navn og "Ja tak PTSD".

Vi betaler autorisation

Reddernes Fagforening er til for sine medlemmer, og derfor tilbyder vi at betale gebyret for autorisationer.

Kompetencefond

Når du melder dig ind i Reddernes Fagforening, vil du kunne ansøge vores kompetencefond én gang om året og få det gebyr, som du har betalt til 3F, refunderet.

Tilmeld dig - og få tre måneders gratis fagforening

Med dit medlemskab får du ikke alene A-kasse, forsikring og faglig hjælp i faglige sager. Du støtter også Reddernes Fagforenings arbejde for bedre vilkår for de danske ambulance- og ST-reddere.

De første tre måneder er gratis.